Inledning

Hej och välkommen till min blogg!

Jag har länge funderat på att börja skriva. Det finns så mycket jag vill förmedla, så mycket jag vill få sagt. Kanske är det för min egen skull, för att underlätta min situation och hjälpa mig själv. Jag behöver det. Jag är i behov av att prata och förklara. Det spelar ingen roll om läsarsiffrorna inte blir höga. Jag tror att jag kommer få ut något av att börja skriva.

Jag har valt att vara anonym och kommer därmed inte att ange mitt namn, min adress eller andra privata uppgifter. Jag kommer heller inte att lägga upp några personliga bilder eller liknande. Detta pga. olika omständigheter.
Har ni några frågor eller känner att ni vill kontakta mig hänvisar jag till: [email protected]

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0